W ramach wieloletniej współpracy z LEX SECURE wszyscy Członkowie SPPON są objęci BEZPŁATNĄ OPIEKĄ PRAWNĄ – Pakiet Premium.

Nie wiesz jak rozwiązać problem związany z zarządzaniem nieruchomością lub pośrednictwem w obrocie nieruchomością?

A może np. kupiłeś wycieczkę w biurze i chcesz z niej zrezygnować lub rozwiązujesz związek małżeński i chcesz uregulować stosunki majątkowe i opiekę nad dziećmi?

PROGRAM LEX SECURE TWOJA OPIEKA PRAWNA TO:

  • CAŁODOBOWA INFOLINIA PRAWNA
  • DOŚWIADCZENI PRAWNICY
  • SZYBKIE I SKUTECZNE DORADZTWO
  • BEZPOŚREDNI DOSTĘP DO PRAWNIKA
  • BARDZO SZEROKI ZAKRES PRAWNY
  • PRZYSTĘPNA CENA
  • UBEZPIECZENIE USŁUG

ZAKRES PRAWNY:

  • prawo karne i prawo wykroczeń
  • postępowanie cywilne
  • prawo lokalowe i prawo nieruchomości
  • prawo rodzinne
  • prawo medyczne
  • prawo pracy
  • prawo spółek handlowych
  • zabezpieczenie społeczne
  • prawo zamówień publicznych
  • prawo ubezpieczeniowe
  • prawo spadkowe
  • prawo dotyczące darowizn
  • prawo rzeczowe
  • prawo zobowiązań
  • prawo administracyjne i procedura administracyjna

ULOTKA INFORMACYJNA (otwórz)

PAKIET PREMIUM

Usługa Pakietu Premium obejmuje:

  • odpowiedzi na pytania prawne Klienta w terminie 24-72 godzin, podpisane przez radcę prawnego lub adwokata
  • dostęp do standardowej bazy wzorów pism i dokumentów
  • opinie prawne podpisane przez radcę prawnego lub adwokata sporządzane w indywidualnie ustalonym terminie
  • dostęp do wszystkich obowiązujących w Polsce aktów prawnych i procedur prawnych
  • dostęp do Standardowej Bazy Wzorów Dokumentów Lex Secure
  • dostęp do wszystkich przepisów polskiego prawa
  • przygotowywanie pism urzędowych, prywatnych, umów niestandardowych w sprawach, w których przygotowanie pisma możliwe jest w terminie 24-72 godzin

Zakres – PAKIET PREMIUM

Proste zasady przy zadawaniu pytań prawnych!

  1. Przed zadaniem pytania przygotuj się do rozmowy z prawnikiem:
    a. Zwróć uwagę na miejsce z którego telefonujesz, tak aby było możliwie ciche i spokojne. Rozmowa prowadzona z restauracji, tramwaju, czy z ruchliwej ulicy nie zapewni Ci poczucia komfortu i dyskrecji, a jednocześnie zmniejszy szansę na precyzyjne wyjaśnienie Twojego problemu.
    b. Przygotuj dokumenty, które mogą być pomocne do przedstawienia problemu prawnego (np. umowę, której treść dotyczy pytanie, lub pismo, na które chciałbyś odpowiedzieć). Gdy prawnik poprosi Cię o przesłanie tych dokumentów, nie będziesz tracił czasu, by je odszukać, co pozwoli nam szybciej przygotować odpowiedź.
  2. Postaraj się jak najdokładniej opisać swój problem lub sytuację prawną, w której się znalazłeś. Nie zatajaj przed prawnikiem żadnych, nawet pozornie krępujących informacji, ponieważ mogą one wpływać na treść odpowiedzi. Pamiętaj, że wiąże nas tajemnica zawodowa, więc Twoje problemy są u nas bezpieczne.
  3. Jeżeli otrzymałeś pismo lub wezwanie (z sądu, policji, urzędu miasta, urzędu skarbowego, z ZUS, z NFZ lub innej instytucji), nie zwlekaj z kontaktem z prawnikiem do ostatniej chwili – tu czas dział na Twoją niekorzyść. My też potrzebujemy czasu na zapoznanie się z dokumentami i przygotowanie dla Ciebie opinii prawnej lub propozycji odpowiedzi.
  4. Jeżeli dotychczas nie kontaktowałeś się z infolinią prawną, a pierwsze pytanie zadajesz mailowo, koniecznie sprawdzaj swoją skrzynkę (również SPAM). Wyślemy do Ciebie prośbę o wyrażenie zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych. Dodatkowo w trakcie opracowywania pytania możemy prosić Cię o dodatkowe informacje, które pozwolą przygotować precyzyjną odpowiedź. Adres poczty elektronicznej, z którego zadamy pytanie, to: prawnik@opiekaprawna.pl.
  5. Jeżeli twoja sprawa jest pilna i niecierpiąca zwłoki, w szczególności, jeżeli wiąże Cię termin wyznaczony przez organ lub urząd, koniecznie powiedz o tym prawnikowi podczas rozmowy na infolinii lub zaznacz w pytaniu wysyłanym mailowo.
  6. Jeśli dotychczas, mimo upływu regulaminowego czasu na realizację zgłoszenia, nie otrzymałeś odpowiedzi ani żadnej informacji mailowej, to wpierw sprawdź SPAM na swojej skrzynce. Następnie skontaktuj się z nami telefonicznie +48 501 538 539 lub mailowo prawnik@opiekaprawna.pl, postaramy się od razu rozwiązać problem.
  7. Pamiętaj, że zawsze możesz założyć swoje Indywidualne Konto Klienta, po wcześniejszym zweryfikowaniu się za pośrednictwem 24h Infolinii prawnej. Jeżeli już to zrobiłeś lub korzystałeś już z pomocy prawnej, zarejestruj się na stronie https://lexsecure.pl/ i wybierz Strefę Klienta lub bezpośrednio https://klient.lexsecure.com/login. W ten sposób uzyskasz swobodny dostęp do wszystkich swoich pytań prawnych w jednym miejscu.
  8. Jeżeli otrzymałeś odpowiedź, która nie jest dla ciebie zrozumiała lub pojawiły się inne, nurtujące Cię kwestie, zawsze możesz zadać kolejne pytanie lub poprosić o dodatkowe wyjaśnienia.
  9. Jeżeli w dalszym ciągu czujesz, że potrzebujesz omówić otrzymaną opinię prawną – możesz zrobić to, zgłaszając nam chęć skorzystania z wideoporady. Wówczas w umówionym terminie skontaktuje się z Tobą adwokat lub radca prawny, który pracował nad Twoją sprawą.
  10. Pamiętaj, 24h Opieka Prawna Lex Secure, obejmuje swoim zakresem pytania dotyczące całego polskiego porządku prawnego oraz tego prawa europejskiego, które dotyczy Polski. Jeżeli po dokonaniu analizy okaże się, że odpowiedzi na Twoje pytanie należy szukać w innym prawie krajowym, niezwłocznie poinformujemy Cię, że nie jesteśmy w stanie udzielić odpowiedzi oraz podpowiemy, jakie prawo znajdzie zastosowanie.

Kto pyta nie błądzi, kto dopytuje ten zyskuje!