ASK & SELL Jak zadawać pytania, by sprzedawać więcej

ASK & SELL
Jak zadawać pytania, by sprzedawać więcej

Część I. Pytania

Wielu sprzedawców i pośredników wierzy, że im więcej powie o swoich produktach, tym szanse na ich sprzedaż rosną. Odpowiadają więc na wszystkie zadane pytania i nawijają klientowi makaron na uszy, podkreślając zalety i ukrywając wady.  W rezultacie udzielają darmowego consultingu, który nie prowadzi do sprzedaży: klient wypytuje o wszystko, po czym wypowiada święte słowa „To my się musimy zastanowić” i przepada jak kamień w wodę.

Jak to zmienić? Przejmując całkowitą kontrolę nad spotkaniem, a to można osiągnąć tylko w jeden sposób: dzięki sztuce zadawania pytań i umiejętnym odbijaniu pytań rozmówcy.

Zapraszamy na szkolenie, podczas którego nauczymy się:

  • jak dzięki zadawaniu pytań zarządzać spotkaniem z klientem, by do końca sprawować kontrolę nad jego przebiegiem;
  • jak skutecznie i sprawnie przeprowadzić analizę potrzeb, by nie strzelać ślepakami i nie tracić czasu na pokazywanie dziesiątek mieszkań, które nie spełniają oczekiwań klienta;
  • jak i kiedy pogłębiać wypowiedzi klienta;
  • w jaki sposób przeprowadzić kwalifikację klienta, by już na pierwszym spotkaniu wyeliminować tzw. turystów mieszkaniowych.

Część II. Obiekcje

Nieodłącznym elementem procesu sprzedaży są obiekcje klientów. Niektóre z nich są faktycznymi wątpliwościami co do oferowanego produktu, inne – próbą negocjacji ceny, jeszcze inne  - nieco kulawą formą wyrażenia myśli „Nie podoba mi się, nie kupuję”. Sprzedawcy często nie zadają sobie trudu, by dojść do prawdziwych intencji klienta i odkryć faktyczny charakter obiekcji, tylko szybko sięgają po szabelkę swoich argumentów i zaczynają nią wymachiwać, by przekonać klienta, że białe jednak jest czarne a czarne jest białe. Rezultat tego typu potyczki jest zazwyczaj jeden: nie dochodzi do transakcji, a strony mają przeświadczenie, że rozmówca zupełnie ich nie rozumie.

Podczas szkolenia dowiemy się jak wykorzystać umiejętność zadawania pytań, by:

  • rozpoznać intencje klienta;
  • odczytywać zgłaszane przez niego obiekcje;
  • uporać się z każdą obiekcją klienta, bez stresu i przeciągania liny;
  • zmienić jego nastawienie do mieszkania i zwiększyć szanse sprzedażowe.

Termin: 2 marca 2018r., godz. 10.00 – 16.00
Miejsce: Gdynia, Pomorski Park Naukowo-Technologiczny, al. Zwycięstwa 96/98, Sala F.017, Budynek nr IV

Szkolenie poprowadzi: Krzysztof Rzepkowski

ZAWODOWO - trener sprzedaży i szkoleniowiec z piętnastoletnim stażem jako wykładowca akademicki oraz wieloletnim doświadczeniem w sprzedaży. Codzienną porcję energii czerpie z rozwoju i sukcesów ludzi, z którymi współpracuje, dlatego sala szkoleniowa to miejsce, w którym spełnia się bez reszty. Wierząc w nieograniczony potencjał każdego, jest niestrudzonym łowcą wymówek i tropicielem fałszywych przekonań, które podcinają skrzydła w drodze do gwiazd. Od 6 lat związany z Lloyd Properties jako doradca ds. nieruchomości, menedżer i trener sprzedaży.

PRYWATNIE - mąż oraz tata dwójki ancymonów. W nielicznych wolnych chwilach domorosły gitarzysta i rockman w bamboszach, wielokrotnie nagradzany w kategorii „Najlepszy nienagrany album wszech czasów”. Niepokorna dusza i wieczny buntownik. Do tego marnotrawny syn ironii i szyderstwa, który cierpi, gdy musi ulec jakimkolwiek konwenansom i politycznej poprawności. Mając do wyboru krawat i pętlę, bez wątpienia wybrałby to drugie.

NAUKOWO - doktor habilitowany (2017) oraz doktor nauk humanistycznych Uniwersytetu Warszawskiego, a także absolwent Instytutu Filologii Klasycznej UW oraz Kolegium MISH UW. Przez wiele lat nauczyciel akademicki, zarażający miłością do antyku i języków starożytnych, przede wszystkim do łaciny, którą uważa za najpiękniejszy język świata... Autor wielu  publikacji naukowych oraz książek dotyczących starożytności i włoskiego renesansu, a także historii kulturowej "Złoty kciuk. Młyn i młynarz w kulturze Zachodu".

Źródło: https://www.krzysztofrzepkowski.pl/

Cena za udział w szkoleniu:

  • Członkowie niezalegający ze składkami i ich pracownicy/współpracownicy – 190,00 zł brutto,
  • Członkowie zalegający ze składkami i ich pracownicy/współpracownicy – 220,00 zł brutto,
  • pozostałe osoby – 250,00 zł brutto.

FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY - pobierz

Facebook